Då är Elias iväg till.....

Då är Elias iväg till dagis igen och jag och Simon hemma efter en promenad. Trots att det är grått och trist ute var det åter igen skönt att komma ut. Men, jag ska erkänna att jag lääänge gick och funderade på att ta bilen till dagis istället, så jag får tacka gubbsingen som pushade på lite och påminde mig om att det är skönt att gå om man bara kommer ut. Han hade rätt.

Nu är det en snabbdusch som gäller, sedan ska vi om en timma iväg till BVC på tremånaders-kontroll.
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!