A! A!

Då jag och småkillarna har en tidig uppstigning imorgon är det sängen som gäller nu. Måste verkligen sätta klockan på alarm för att vakna då jag är så trött nu, och kommer säkerligen vara trött även imorgonbitti. Simon kan jag inte räkna med längre att han väcker mig då han har börjat somna om han också när han får sova intill mig på morgonkvisten. Så, alarm på.  

Lite roligt idag var, återigen, en kommentar som Elias kläckte ur sig. Medan jag fixade maten var Elias ute på altanen tillsammans med gubbsingen. Elias plaskade och lekte med vattnet i sin pool, och trots små tillsägelser från gubbsingen fortsatten han med sitt plaskande och blev givetvis jätteblöt. När det var dags att gå in tittade Elias på sina kläder och kläckte ur sig 'Mamma säga A!A!'. Vår store lille kille känner sin mamma, han. hihihi..... Men, jag sade inte A!A! åt att han var blöt, utan åt det faktum att han sprang runt drippdroppandes inne och lämnade halkiga spår efter sig. Är livrädd för att halka numera. Samtidigt kanske det är hemskt att Elias vet att jag kommer att säga A!A! till honom - inte roligt att det är det han kopplar ihop mig med..... Inte lätt att vara mamma och uppfostra sina små.  

Nu sova.
Nighty-Night!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!