Vårt arbetsrum.

Gubbsingen och jag har äntligen tagit tag i vårt arbetsrum och håller på att städa och ställa iordning där för fullt just nu. (Jag tar och vilar mig i denna stund och passar på att blogga då.) Jag vet inte hur länge arbetsrummet har stått som lager och inte användts till något, men nu så. Bra att han stod på sig, gubbsingen, vid lunch när vi diskuterade hur vi ska göra. Vi hann med att rensa en del medan Elias sov, och nu är Elias med för fullt och städar, precis där vi går och städar givetvis.

Jag har även listat ut gubbsingens plan ikväll. Jag vet att han vill ha upp sin dator, samt sina tre skärmar, på skrivbordet så att han kan börja köra lite flygsimulering. Hans plan, eller förhoppning, är nog att jag somnar tillsammans med Elias klockan åtta så att han kan sitta och ägna sig åt datorer och flygning hela kvällen utan att behöva oroa sig för vad jag tycker. Ska kanske offra mig och somna tidigt och låta honom få en egen kväll som han hoppas.   ;)

Bye Bye!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!