Vårshopping.

Idag har Elias vårshoppat med mig och sin mormor. Det är lite kul att Elias gillar att handla kläder, och han fastnade speciellt vid Bamse-hyllan på Lindex. Därifrån fick han med sig två par Bamse-strumpor. Förutom dessa har han idag fått två par vårskor, en fodrad vår/höstjacka, samt en riktigt omtyckt keps som han vägrade ta av sig i butiken. Perfekt vårshopping.   :)










På vägen hem igen till mina föräldrar stannade vi till på ICA Maxi och handlade lite mat. Där tog Elias sig en biltur i butiken. Jag måste säga att jag gillar skarpt deras familjeparkeringsplatser som de har. När jag är ute själv och handlar med Elias måste kundvagn/vanlig vagn alltid stå bakom bilen där bilarna åker medan jag lastar av matkassar etc. Med breda familjeparkeringsplatser får kundvagnen/vagnen plats bredvid bilen, istället för bakom, och man slipper oroa sig för dåliga bilkörare som kan köra på vagnen barnet sitter i. Riktigt bra ju! Me like!  ;) 





Avslutar med en bild på gubbsingen och Elias, tagen idag. Ibland säger Elias: "Pappa ä en stooor kille. Ejias ä en liten kille." Det stämmer, eller vad sägs?!?!   ;) 



Bye Bye!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!