Uppdatering.

Uppdatering. Är hemma nu efter en ganska intensiv dag på jobbet. Hade tänkt fortsätta med undanplock och uppföljningar, men fick hoppa in som vikarie istället och har haft fullt upp hela dagen. Hoppade in på en fransklektion och konstaterade att jag totalt glömt bort all franska som jag en gång i tiden har lärt mig, och när jag försökte komma på något att säga så var det bara spanska ord som dök upp i huvudet på mig. En tjej satt och smålog och viskade tillslut 'Det där var också spanska', när jag trodde att jag hade fått till det på franska. Jag kunde inte göra annat än skaka på huvudet och ge upp. Efter lektionerna och konferensen blev det bara att slänga ner alla papper på skrivbordet, som ska sorteras/sängas, i en pappkasse, så får jag försöka hinna med det sista imorgon istället.

Bilen, ja den är på verkstan och de har kört fem felsökningar i eftermiddag. Givetvis fungerade servon när jag körde dit bilen vid lunch, och givetvis har den fungerat precis som den ska under felsökningarna. Nu får bilen övernatta på verkstan och så får vi se vad den säger imorgon istället. Snälla Maddi skjutsade mig från jobbet så att jag till slut kunde ta bussen sista biten hem. Var nästan lite skönt att åka buss och slippa köra bil.   :)

Nu: gubbsingen och Elias är på väg hem, det blir middag snart, sedan lek och bad en stund, och kanske jobb om jag orkar. Vi får helt enkelt se.   :)

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!