Till hangarn.

På eftermiddagen och kvällen var Elias och jag iväg till hangarn för att hinna träffa gubbsingen lite idag. Och, ojoj så kul Elias hade det. För det första var det mysigt att äta middag i husvagnen som vi har stående vid flygplatsen. Men, sedan var nämligen farfar också på plats, och Elias fick hjälpa honom att fixa bilen vilket vår lille kille var överlycklig för. Det är en väldigt snäll och tålmodig farfar Elias har, som låter honom vara med och 'panga' på bilen. Elias ville inte alls åka hem ikväll.




När det var dags att sova ikväll låg Elias och jag i sängen och pratade en stund. Jag vet inte hur många gånger jag upprepade att det bara är farfars bil man får 'panga' på, ingen annans. Inte pappas bil. Inte mammas bil. Inte mummu och ukkis (mormor och morfars på finska) bil. Bara farfars bil. Elias höll med och upprepade allt jag sade, så nu återstår att se om tjatet gick in eller om gubbsingen och jag någon dag kommer upptäcka en buckla i bilen efter att vår lille kille fått tag på något att slå med......

Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!