Onsdag och åter jobb.

Då så, då är det onsdag och åter jobb. Imorse var det dock tungt att stiga upp ur sängen, och jag ser fram emot lite sköna sovmorgnar från och med nästa vecka.  ;)

Får som sagt se om jag ska hoppa på vik idag, eller om det blir fortsatt plock i arbetsrummet, och kanske även på språkinstitutionen. Jag är ändå lite imponerad av mig själv att jag lyckats släppa mina klasser/grupper så pass som jag har gjort och överlåtit allt till min vikarie/efterträdare. Då hon tillhör ordinarie personal som är tillbaka från föräldraledighet nu, vet jag att hon fixar undervisning galant och inte alls behöver mig där som stöttning, så jag håller mig tillbaka. Men, för en person som mig, som vill ha kontroll på allt, är det inte alltid det lättaste.  ;)

Nu kläder på och iväg till jobbet. Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!