Ludvika - Restaurang Piren.





Nu är vi hemma efter en tur via Ludvika - Borlänge - Falun. I Ludvika stannade vi till och åt lunch på Restaurang Piren, och om man passerar Ludvika någon gång så rekommenderar jag absolut den restaurangen. Själva restaurangbyggnaden ser inte ut att vara mycket för världen utifrån, men inne var det fräscht och maten var riktigt god. Sommartid kan jag tänka mig att även utsikten är riktigt nice då restaurangen ligger precis vid sjön Väsman.

Både gubbsingen och jag uppskattade dagens tur via de värmländska skogarna och Dalarna, då vi annars alltid far hem via E18 där det egentligen inte finns så mycket att se. I sommar kommer vi troligtvis ta samma tur igen och då stanna till med husvagnen i och kring Kopparberg då det är jättefin natur där. Sedan måste vi bara stanna till på Kopparbergs bryggeri och smaka på en cider, bara för att. Nu vet vi var den ligger.   ;)

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!