Killarna ute och plockar lite.

Igår när jag hämtade Elias nämnde en av dagisfröknarna att han så smått börjar bli förkyld då näsan börjat rinna igen. Och, så är det. Igår kväll torkade vi den där näsan med jämna mellanrum, och den fortsätter att rinna idag också. Elias har i och för sig sovit bra inatt, och hela natten i egen säng, trots förkylning i kroppen, men nu på förmiddagen somnade han redan vid halv elva-tiden i min famn och fick ta sig en förmiddagslur. Vi antar att han behövde sova, så då fick han göra det och kommer att få göra det under hela helgen. Typiskt det här med förkylningar, de kommer och går i ett.....

Nu är killarna i alla fall ute och plockar lite, Elias rensar undan löv i källartrappen och gubbsingen kartonger, medan jag tar mig an plockandet här inne. Det är blå himmel ute, men det blåser rackarns kallt. Får se om det blir en promenad till eftermiddagen, eller om vi håller oss på gården då också.






Bye for now!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!