Kärleksveckan i bilder.

Är åter hemma efter en hel arbetsdag. Är dock något vilsen och känner att jag inte har koll på någonting nu när schemat är rubbat och det händer en massa annat på jobbet. Idag, klockan fyra, blev jag jättestressad då jag satt och skrev ett mail och kom på att jag skulle hämta Elias på dagis en kvart senare. (Det tar en halvtimma att åka från jobbet till dagis.) Så, jag sparade mailet jag skrev på, slängde ner allt pappersarbete som jag har att fixa och stressade iväg hemåt. I bilen, på vägen hem, kom jag efter en stund på att det faktiskt är torsdag idag, och att Elias brukar vara på dagis ända till halv sex då vi i normala fall har konferens på eftermiddagen. Så, inte hade jag behövt stressa hemåt utan kunnat jobba på nästan en timma till. Men, jag hämtade Elias ändå och dagisfröken blev jätteglad då hon fick sluta en timma tidigare idag.   :)

Imorgon är det sista dagen på Kärleksveckan och klassen har jobbat på jättebra med allting. I och för sig är det alltid svårt att sysselsätta alla elever mot slutet, när en arbetsuppgift nästan är klar, men alla har ändå skött sig och jag är så stolt över 'min' klass. Kommer verkligen att sakna dem när jag går hem på mammaledighet.

Här kommer Kärleksveckan i bilder:




 























Bye Bye!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!