Ibland är det bra att man....

Ibland är det bra att man är själv med sina tankar; speciellt när man är trött, har ont och ingenting är bra. Då är det inga roliga och trevliga tankar som dyker upp i huvudet, speciellt inte på mig, och speciellt inte när jag upptäcker att vissa saker bara blivit lämnade på köksbordet imorse och ingenting är förberett inför eftermiddagen och kvällen. Grrr.....

När Elias och jag kom hem idag var en sådan stund, och hade gubbsingen varit hemma hade stackarn säkert lämnat mig (tills jag blivit trevlig igen om inte annat) om jag kläckt ur mig allt jag tänkte. Nu har jag istället moffat i mig godis, morrat klart i huvudet åt saker och ting, legat en stund och gosat med Elias i soffan, och är därmed på något bättre humör. Trött, men på bättre humör. Gubbsingen ringde just och meddelade att han är på väg hem, och utan att han vet om det så är lugnt för honom att komma hem.

Så, planen inför kvällen är att bara vila och gubbsingen får fixa middag och allt annat som ska fixas idag. Elias har som vanligt fortfarande energi kvar, och blir nog jätteglad när pappa kommer hem och orkar leka med honom då hans mamma bara ligger i soffan och inte orkar göra något. Stackars lille kille, som har en sådan tråkig och trött mamma just nu....

Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!