Hemma och pyssla idag.

Elias och jag tog oss sovmorgon idag, söndag, och vaknade upp klockan åtta. Tolv timmars sömn fick vi inatt, men ändå är jag trött idag och jag tror att det beror på vädret. Ute är det grått, blött och trist, inte alls någonting man blir pigg av.

För vår del blir det att vara hemma och pyssla idag. Gubbsingen behöver förbereda och packa ihop inför mässan nästa vecka, och Elias och jag tar åter dagen som den kommer. Det blir nog inte roligare än så här hemma idag. 

Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!