Flyttat ut.

Jag har packat och förberett i några dagar och nu till slut har jag flyttat ut. Det är inte det enklaste att få ner allting i kartonger och pappkassar, men nu är det gjort och jag kommer att så småningom få gå igenom och sortera upp allting ordentligt. Det viktigaste är att skrivbordet är tomt och att jag inte behöver åka tillbaka till jobbet mer - jag är med andra ord mammaledig nu. Konstigt, men sant. Tråkigt, men sant, för jag kommer att sakna mina närmaste arbetskamrater så otroligt jättemycket. (Har sagt det jättemånga gånger, jag vet, men det känns så tråkigt att lämna dem.)  



Lite roligt i eftermiddags var när jag fick hjälp av sex jättesnälla elever, som jag i vanliga fall aldrig har. De fick alla en pappkasse full med saker att bära och följde mig sedan genom personalrummet ut till parkeringen där jag hade gubbsingens bil. Vi måste ha sett roliga ut där vi gick i karavan med alla kassar då till och med chefen kikade ut från ett konferensrum för att se vad det var som pågick egentligen.  :)   Måste komma ihåg att tacka dessa elever på skolavslutningen.

Tack för detta läsår, härliga elever och underbara kollegor!!!!!!! Jag kommer att sakna er!!!!!
Bye!

Kommentarer
Postat av: Rebecka i 6C :)

Kommer sakna dig också Ami!vi ses :) ♥

2011-04-29 @ 16:19:14

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!