Älskar det här vårvädret!

Åh, vad jag älskar det här vårvädret!!! Det är helt underbart att vara ute, och lycka är att Elias kan vara ute så mycket som han är här hos sin mormor och morfar. Imorse, precis som igår, vaknade Elias upp och kusin Oskar var den första han nämnde. Sedan lekte de två killarna ihop medan jag åter igen fick mig lite sovmorgon. På förmiddagen har vi varit iväg till lekparken en stund, och Elias och kusin Oskar hade fullt upp hela tiden. Även jag fick gunga lite med Elias - och hade sedan jätteproblem att ta mig ur gungan. Den vita bollen till höger på gungan är då jag.   ;)




Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!