Varit toktrött.

Oj vad det tar på krafterna att börja jobba heltid efter att ha varit mammaledig. Och oj vad det tar på krafterna att börja jobba heltid och fortfarande vara mamma, hämta på dagis, laga mat, städa, leka och allt det där andra som man gör när man är hemma efter jobbet. Jag har sagt det förut och jag säger det igen... oj oj ojojoj....

Jag har varit toktrött de senaste dagarna och därmed varken orkat eller hunnit blogga. I helgen satt jag och skrev omdömen för fulla muggar och nu har utvecklingssamtalen satt igång. Förutom utvecklingssamtalen är det intensivt på jobbet även annars, så just nu kämpar jag. Gubbsingen är ute på mässa denna vecka och jag har kvällarna själv med lille killen.

Nu är det lite lek och framför allt "uva" som står på listan. Elias älskar vindruvor och vill gärna ta en druva, och en till, och en till och en till... Så, vi ska moffa i oss "uva" nu.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!