Väntar.

Var länge sedan jag träffade Elin och Madde, men idag blev det en kortis i alla fall. Elias skötte sig jättebra, och han börjar leka mer och mer själv när vi är hälsar på hos andra. Det innebär att jag kan sitta och prata med mina vänner mer och mer, vilket är helt perfekt.   :)

Nu är Elias och jag åter hemma och väntar på gubbsingen som ska köpa med sig mat hem. Varje gång gubbsingen ringer mig på mobilen hoppar Elias till och vill prata i telefon han med. Givietvis får han prata en liten stund och han är så söt när han gör det. Eller hur!?!



Bye!

Kommentarer
Postat av: Elin

va kul att se dej o elias i dag.... kram

2010-09-24 @ 19:59:56

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!