Urk vilken natt.

Urk vilken natt igen. Visst blir det väl bättre????? Elias har vaknat, skrikit, inte kommit till ro, bökat, och allt annat däremellan. På nätterna, när jag är som tröttast, blir jag så jättetrött på honom och skulle allvarligt kunna sälja honom till högsbjudande. Nu dock, när man vaknat till och orkar tänka logiskt, tycker jag synd om lille killen som inte heller han får sova. För så är det, det är inte bara min och gubbsingens sömn som lider. Jag hoppas att det är de två tänder nere som just nu håller på att spricka igenom som förstör vår sömn, och att vi snart kan få sova ordentligt igen. Det behöver vi, allihopa.

Nu blir det jobbet, och då ordningen är återställd lämnar gubbsingen Elias på dagis. Jag hämtar i eftermiddag. Fram tills dess har jag ämneskonferens, fullt upp med lektioner och sedan lite efterarbete. Lyllos svärmor som är iväg och shoppar på Ullared idag!

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!