Redo för jobbet.

Vi har fått sova alla tre inatt. Jättehärligt! Nu har jag slängt i mig frukost och ska göra mig redo för jobbet. Killarna håller på att vakna till där uppe och ska ta sig iväg de också så smått.

Jag undrar jag när vi kommer att få en tillsägelse från dagis, gubbsingen och jag. Vi har satt upp dagistider till lille killen, men titt som tätt händer det att vi behöver lämna en halvtimma innan och i bästa fall kommer vi ihåg att meddela det till dagis. Idag har vi inte gjort det. Ska ringa och fråga om Elias kan komma redan om en halvtimma då gubbsingen ska iväg. Håller tummarna. Och, hoppas att de inte suckar på nytt..... Elias är de nog nöjda med, men stackars dagis som fick oss som föräldrar dit.   ;)

Så, nu fix och don, sedan iväg. Ha en bra dag!
Bye Bye!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!