Kväller.

Det är kväller och dags att lägga sig. Det är synd att det finns så många 'borden' om dagarna och kvällarna, att man inte känner sig nöjd när man går och lägger sig. Eller, är det bara jag som har en massa krav på mig själv? Ikväll borde jag fixa disken, tvätten och plocka undan lite här och var - men orkar helt enkelt inte.  

Elias har den senaste tiden inte alls velat somna själv på kvällarna, utan vill ligga tätt intill mig i vår säng, eller somna i famnen när man sitter i soffan. På kvällarna är det nästan bara mamma som duger, trots att det alltid annars är pappa som är favoriten. Ikväll blev det i alla fall soffan, och trots att det är mysigt att se honom somna blir man ändå låst en stund tills han somnar till ordentligt. Vet inte riktigt vad det beror på att han har ett sådant behov av närhet just nu, men jag antar att han så småningom kommer att börja vilja somna själv i sin säng som han tidigare har velat.

Men, nu blir det säng. Och, kanske lite TV.... Älskar romantiska komedier och skulle gärna vilja se Lucky You som går på kanal5 nu. Är dock så trött så trött.......

Nighty-night!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!