Funderar över morgondagen.

Gubbsingen har åkt iväg till Kina och Elias och jag är själva nu. De första timmarna har vi båda sovit, det är så jätteskönt att bara ta igen sig. Innan jag hann somna till var svärfar förbi och satt och pratade en kortis. Nu däremot blir det lite mellanmål, därefter handla mat, leka och tillslut bad ikväll.

Har dock börjat fundera över morgondagen. Elias har idag haft 38graders feber, och det innebär att han bör vara hemma från dagis imorgon? Eller? Visserligen har han lekt och hållig igång på förmiddagen, så ork finns. Sedan smittar han inte då febern är en reaktion på sprutan han fick för en vecka sedan. Är det ändå så att barn ska vara feberfria en dag innan de åter får komma till dagis???

Om det är så att jag ska VABa imorgon måste jag tänka igenom morgondagens lektioner och förbereda för vikarie. Usch.... Tycker inte om att ha vikarie, lektionerna blir sällan som man har tänkt sig och ofta får man städa upp och rätta till det som gått fel. Alltså, förarbete i och med instruktioner etc, och efterarbete genom att ta om avsnittet en gång till. Dessutom finns stora delar av lektionerna, genomgångarna man håller och annat i huvudet, som man inte kan räkna med att vikarien har. Kanske är jag som är otroligt noggrann.... men ändå.....

Ska nog ta och ringa min kloka mamma och rådfråga hur jag ska tänka och göra. Det är tur att hon finns, speciellt nu när jag inte kan ringa gubbsingen hur som helts.

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!