Fredagmorgon.

Det är fredagmorgon och Elias har sovit jättebra inatt. Lycka! I och för sig är jag fortfarande trött, så det ska bli skönt med helg om några timmar. Vi har nog bestämt oss för att åka till föräldrarna hela lilla familjen, vilket innebär att Elias och jag packar efter lunch (när han vaknat vill säga) och väntar in gubbsingen som är på möten i storstaden igen. Sedan bär det av. 

På jobbet är det skolval idag, och jag räknar med att det kommer att hejas på Piratpartiet en hel del. De är så söta och roliga eleverna när de går in för saker och ting med hela sitt hjärta. Annars har jag mina två lektioner svenska, sedan ska jag försöka städa upp och slå igen portarna så snart jag kan och ta mig hemåt. Det känns lite lyxigt att Elias korta dag är just fredagar.

Så, nu iväg. Ha en bra fredag!
Bye!

Kommentarer
Postat av: Liza

Ha en skön helg! Jag gissar att det var annat som kom emellan i onsdags så vi får väl ses nån annan gång.

2010-09-17 @ 09:02:15
Postat av: ami

måste absolut ses snart! :) krams!!!

2010-09-17 @ 15:43:19
URL: http://iamisvarld.blogg.se/

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!