En orolig natt.

Inatt har det varit oroligt. Elias hade svårt för att somna om redan vid tolvslaget, så han fick komma in till oss istället. Sedan har han med jämna mellarum vaknat, vänt och vridit på sig, försökt hitta ny skön sovställning, somnat till, gråtit och så har det fortsatt. Jag vet inte om det är en förkylning som sitter i kroppen på vår lille kille, tänder som håller på att bryta ut, om han varit orolig för någonting, eller om det är feber efter sprutan han fick för en vecka sedan. Vi får helt enkelt hålla ett öga på honom idag. Jag tror att vi lyckades somna till allihop nu på morgonkvisten, men annars har det varit bökigt.

Så, nu väntar några timmars jobb och jag hoppas det går smidigt eftersom jag är jättetrött. Sedan är det faktiskt fredag och då skulle man kunna hitta på något roligt. Vi får se vad det blir till eftermiddagen/kvällen.

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!