"baja".

hihihihii.... Elias börjar förstå mer och mer. För en stund sedan kom han fram till mig i soffan, klappade sig på rumpan/blöjan och sa "baja". Och jo visst, han hade bajsat. Nu när jag övertygade honom om att vi måste gå upp och byta blöja så att han kan sova gick han med på det, men gick fram till sin pappa, tog honom i handen och sa "pappa!". Jag undrade om Elias vill att pappa ska byta blöja på honom, och "Jaa!" sa Elias och drog iväg med honom. Vilken tur för mamma att det är pappa som är favoriten.   :)

Sedan har Elias mumsat i sig massa kött som tillagades i grytan ikväll. Han gillar god mat, vår lille kille. Men, nu är det läggdags för honom och det är jag som ska upp och mysa.

Bye Bye!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!