Våra nätter.

Usch och fy för våra nätter vi har ibland. Jag är helt slut idag. Suck.... Vi försöker lära vår lille kille att somna om själv på nätterna så att vi slipper gå in och klappa om honom, samt ge honom nappen, varje gång. Men nej, han vill inte. Inte alls. Han kan stå upp i sin säng och ropa och ropa och ropa på oss utan att själv tröttna. Även om vi svarar att vi är där, fortsätter han ändå. När han sedan blir ompysslad, ja då är han nöjd och somnar om.

Givetvis går vi alltid in till Elias om han drömmer mardrömmar, gråter eller är rädd. Det är skillnad på gråt och rop. Ett stort framsteg är ändå att Elias börjat sova hela nätter i sin egen säng och ofta inte vill in till oss, detta kämpade vi med för någon vecka sedan. Men, jag vill ändå tro att han kan lära sig att somna om själv och inte behöva ropa på oss varje natt. Usch, vad det tar på krafterna. 

Så, nu har jag gnällt av mig. Jag vet att det finns många familjer som har det tuffare än vi, men mitt i natten, när man är som tröttast, verkligen inte har någon ork, ja då är inte det någon vidare tröst tyvärr. Och, trots att klippet med Stewie är rolig, så här mitt på dagen, så är den inte det när man befinner sig mitt i det och saknar kaft.

Nu ska jag försöka piggna till och gå ut en sväng. Killarna är redan ute, så jag ska joina dem jag med.
Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!