En tuff dag.

Nu har vi kommit hem hela lilla familjen efter en dag på jobbet och dagis. Det har varit en tuff dag, och inte endast för att lektionerna går i ett, utan för att jag har haft ont i kroppen utan att veta riktigt varför. Imorse när jag hade satt mig i bilen och pustade ut, upptäckte jag att det gör jätteont när jag andas in djupt. Detta har hängt i hela dagen, och har man fullt upp under en dag andas man in och pustar ut ganska ofta, och det har gjort ont. Jobbigt ont. Jag har verkligen tyckt synd om mig själv idag när jag gått där i korridorerna...

Elias är trött han med efter en heldag på dagis. När jag hämtade honom satt han och mumsade frukt ute, och hade det jätteskönt. Kunde inte låta bli att ta ett kort på honom. När vi sedan hade packat hans lilla ryggsäck och skulle gå hem ville han bära den själv. Lille söte kille.

Nu är det dags att fira Kanelbullens dag här hemma.   :)




Bye Bye!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!