Torsdag.

Jag tog mig lite sovmorgon idag. Åhh så skönt det är att inte stiga upp klockan kvart i sex på morgnarna. Det är en jätteskillnad att sova en timma till.

Nu sitter Elias och leker med sitt tåg på vardagsrumsgolvet, gubbsingen håller på att vakna till där uppe, och jag ska ta mig iväg till jobbet. Det är torsdag, så det blir långdag med planering, sedan lektioner och slutligen konferens på eftermiddagen. Måste också hinna ringa tidningarna, Gävle Dagblad och Arbetarbladet, och höra om vi kan få tidningar till eleverna på skolan nästa vecka då det är Tidningsvecka. Allt är inte riktigt klart inför veckan, men det börjar ta sig.

Så, off I go. Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!