Middag för två.

Det blev middag för två med tända ljus här hemma ikväll. Det är lite mysigt, nu när det är mörkt ute, att tända ljus och bara sitta inne och ha det gott. Elias tyckte det han också.   :)

På eftermiddagen var vi ut på en kort promenad, Elias och jag. Vi stannade dock till vid en liten lekplats så att Elias fick gunga och röra på sig, och det tog ett tag innan han var nöjd och ville gå hem. I vanliga fall brukar vi ta ett söndagsbad på kvällen, men nu sade Elias 'nejnej' och ville istället gå och lägga sig (trots att han sov 3 1/2-timma efter lunch!). Han måste ha varit jättetrött, lille killen. Nu sover han sött i sin säng och jag funderar på att krypa ner jag också. Vore skönt att få ordentligt med sömn så att man orkar med en ny arbetsvecka igen. Lektionerna är grovplanerade och listan med vad jag ska hinna med imorgonbitti är skriven.


Nighty-Night!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!