Magsjukan.

Idag blev det en kort tur till jobbet. Hade mina två lektioner, och åkte sedan hem direkt efter. Vår lille kille har fått magsjukan idag för första gången, och vi har hjälpts åt hemma. Gubbsingen tog morgonen och förmiddagen, jag har pysslat om lille killen efter lunch.

Första gången Elias kräktes blev han rädd och förvånad, pekade på det som kommit ut och sa "Däääär!". Det var imorse när han skulle iväg till dagis, och det var nästan bra att det hann komma hemma. Nu verkat Elias dock må bättre. Han är uppe och rör på sig, samt vill dricka vatten. Ett gott tecken.

Så, vi fortsätter att ta timmarna som de kommer här hemma. Ikväll blir det en hel del att tvätta då Elias inte är så bra på att förvarna när han mår illa. Kläderna och soffklädseln ligger i hög här på golvet. Jag hoppas bara att gubbsingen och jag inte åker på det Elias haft, det är aldrig kul med magsjuka.

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!