Lite shopping igår.

Elias var med mig till jobbet igår och skötte sig hur bra som helst. Jag var lite orolig när jag satt i bilen på väg in till jobbet, framför allt över FN-firandet som vi skulle ha kl.10, men det hade jag inte alls behövt vara. Första lektionen satt Elias och ritade i ca 40min, och ropade lite då och då på mig så att jag fick gå bort till honom och rita en traktor eller blomma. Annars kunde jag gå runt och hjälpa mina elever precis som vanligt.

Under FN-firandet satt vi, Elias i mitt knä, och lyssnade på både tal och musik. Vid det här laget var Elias lite småhungrig, så han satt och knaprade i sig några smörgåsrån under tiden han lyssnade. Han gnällde ine alls, och när han blev trött lutade han sig tillbaka mot min axel och bara var.

Efter musik och tal var det dags för sista lektionen, 40min svenskan. Även denna gång satt Elias och ritade på sin plats. I och för sig blev han lite smått rastlös och gick runt i klassrummet lite, men inte alls så att det störde eleverna. Gissa om jag var nöjd! Vår söte lille kille!   :)

Efter att ha fått i oss lunch åkte vi sedan ner på stan, så det blev även lite shopping igår. Elias var så trött så han sov sig igenom shoppingen, vilket gav mig chansen att verkligen gå och kika efter det vi behöver. Resultatet blev långkalsonger till lille herren, strumpor, byxor, en fin traktortröja som Elias är jätteglad för, en halskrage (heter det så?), fodrade gallonisar, samt två baslinnen och en blus till mig. Helt perfekt!








 

Bye Bye!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!