Elias hemma och vilar.

Igår var Elias hemma och vilade med gubbsingen. Vilken lycka för Elias, att spendera en hel dag med favoritpersonen i hela världen - pappa.  :)

Igår morse kom jag på, helt plötsligt, att vi totalt glömt bort att boka in tid hos BVC så att Elias kan få sista dosen av Twinrix inför resan till Thailand. Panik! Jag ringde till BVC och idag ska vi iväg och ta den. Skönt att vi fick tid så snabbt. Jag har tagit ledigt på förmiddagen, och vid lunch ska Elias till farmor och sedan spendera hela dagen med henne. Då gubbsingen och jag ska på föräldramöte ikväll, blir det verkligen heldag med farmor för Elias del, från lunch till läggdags.

Nu ska vi fortsätta pyssla lite här hemma, lille killen och jag, innan vi ska bege oss mot BVC.
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!