Det är lördag.

Det är lördag och vi tar dagen som den kommer här hemma. Elias och gubbsingen har varit ute på förmiddagen, och sedan har Elias sovit tre timmars lunch. Sista timman sov han i min famn, så även jag slocknade tillslut.

Nu ska vi småplocka en stund för att sedan ta oss ner till stugan på grillning ikväll. Japp, blir grillat med massa gotta till. Även om jag efter en sommar är trött på grillat så längtar jag efter det när jag inte har fått det på ett tag, och nu är det några veckor sedan vi använde grillen. Så, gott ska det bli.

Men som sagt, nu plocka och smådona.
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!