Återintagit vår säng.

Det är åter tisdag och idag har jag verkligen lust att ligga kvar och mysa i sängen. Men, icke sa Nicke. Ska snart åka iväg till jobbet och ta tag i dagen lektioner.

I några nätter nu har gubbsingen och jag återintagit vår säng, vilket har betytt att vår lille kille har sovit i sin säng hela nätterna. Detta har inte alls varit populärt. Ojoj vad Elias, mitt i natten givetvis, har protesterat och gråtit då han har velat komma in till oss. Men, skam den som ger sig. Elias börjar fortare och fortare förstå att det inte tjänar något till att skrika och protestera, så han börjar ge sig ganska snabbt nu. Men ändå, det tar på krafterna att ta fighten mitt i natten när man är som tröttast. Det är i slutändan vi som får skylla oss själva då vi började låta honom sova mellan oss, men samtidigt är det jättemysigt det också. Kan man få någon sorts balans på det hela tro...???

Nu till jobbet. Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!