Till optikern.

Idag var vi till optikern, jag, snälla svägerskan Karin och svärmor. Både mamma och pappa har tidigare köpt glasögon här i Thailand, och nu har de lyckats övertala sju stycken till till detta. Igår åkte fyra iväg, och idag var det dags för resten av oss.

Det är riktigt bra service på optikern mamma och pappa använder. De kom med bil för att hämta oss både idag och igår, 1-timmas enkel resa. Väl på plats fick vi riktigt bra hjälp, riktigt bra och grundliga undersökningar, och riktigt bra priser på våra glasögon. Då jag använder linser dagligen, från det att jag stiger upp på morgonen tills det att jag lägger mig, har jag inte bytt glasögon på jättejättelänge och det var verligen kul att välja ut några glasögon som jag kommer att trivas i och förhoppningsvis använda mer.

Så, på måndag kommer ägaren hit till hotellet för att leverera våra glasögon och vi får se om de andra godkänner mitt val av bågar. Tyckte själv idag att jag verkligen såg ut som en skolfröken med bågarna. hihihii.....   ;)




Optikern finner man på 613-655 Patak Rd., Karon, Muang, Phuket, Thailand.


Nu är det läggdags här i Thailand. Nighty-night!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!