Thai-massage.

Tidigt imorse åkte gubbsingen iväg på dyk-tur tillsammans med bror. Elias och jag snoozade vidare, och vaknade lagom till frukost. Sedan har vi åter spenderat dagen på hotellet med diverse aktiviteter.

Jag måste absolut rekommendera thai-massage. Karin och jag gick ner till stranden och var inställda på en rygg-nack-massage, men på något sätt blev det en thai i alla fall (det är lite svårt att förklara vad man önskar när den andre parten inte kan någon engelska). Hur som var det jätteskönt med thai-massage, även om jag kände att jag spände mig ibland när svank och nedre delen av ryggen fick sig en omgång. Är lite fånig och försiktig ibland... Utsikten från massagesängen var dock jättefin och avslappnande, trots de mörka molnen på himlen.  

Elias har lekt hela eftermiddagen i Minilandet och var sandig hela han när vi gick tillbaka till vårt rum. Min kära mamma, som varit med honom, kom så snart hon fick syn på mig fram och varnade mig för att vår lille kille var sandig så att jag inte skulle få spunk. Hade faktiskt räknat ut att Elias kommer att se ut så där varje gång efter att han lekt i sand en stund.    :)




Nu är det åter läggdags här i Thailand. Vad som väntar imorgon återstår att se.
Nighty-night!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!