GRATTIS pappa!

Ikväll har vi lite enkelt firat min käre pappa som fyller år idag. När efterrätten bars in började vår serveringspersonal sjunga Happy Birthday, och vi föll givetvis in i sången, thai-style.   :)

Kunde inte låta bli att ändå berätta för gubbsingen, efter middagen när vi var på väg till vårt rum, att jag faktiskt tycker att min pappa är den bästa pappan i världen. Känner mig flick-aktig när jag tänker så, men är ändå så otroligt tacksam för att han alltid ställer upp, alltid hjälper till och alltid finns där, utan några som helst problem. Det är nog inte alla som har den turen, och jag och min bror är lyckligt lottade.


Så, GRATTIS käre pappa! Hoppas du är nöjd med din dag.
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!