Egen hårstylist. :)

Det är lyxigt att ha sin egen hårstylist.  :)

Har just kommit hem från gulliga Madde som åter fixat håret på mig så att jag kommer att vara sommarblond på semestern. Även om det nu för tiden är inne med att ha blek hy, och även om det faktiskt ser fräscht ut på många människor, så trivs jag ändå bäst med solbränna och blont hår. Har alltid mer eller mindre haft det, och har svårt att tänka om. Så, nu är även det fixat inför resan. Perfekt. Tack, Madde!

Sedan var det jättemysigt att bara sitta och prata av sig en stund hemma hos Madde. Vi kom fram till att vi inte har hunnit ses på 1 1/2-2 månader, vilket är alldeles på tok för länge. Sprang även på underbart härliga Liza på affären idag, och konstaterade när jag åkte hem att jag måste måste få tid att träffa henne. Jag vet inte vart tiden försvinner, men tydligen försvinner den någonstans då jag aldrig hinner träffa mina vänner. Vet att jag skrivit om detta förut, men skakar fortfarande på huvudet åt mig själv då jag inte lyckas få till min egna kvalitets tid. Hur får man tiden att räcka?????

Nu måste det dock packas här hemma. Bror med familj sitter på planet från Göteborg till Thailand nu och jag hoppas att resan kommer att gå bra för dem. Om ett dygn kommer vi också att sitta på ett plan. Nu börjar jag smått längta igen.....

Bye!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!