Ute och åker traktor.

Mina killar är ute och åker traktor. En bra stund imorse stod Elias och jag och tittade på traktorn som plogade bilparkeringen vid hyreshusen. Elias hade gärna stått och tittat längre, det var jag som tröttnade. Så, nu mår Elias jättebra när han själv får åka lite traktor. Dock snöar det ute, så det blir nog till att ploga fler gånger idag.   :)

Själv ska jag passa på att dammsuga och städa lite uppe så att det är gjort tills Elias ska sova. Får se om jag hinner med ut och leka lite jag med sedan.

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!