Totalt försvunnit.

Det är onsdag kväll, snart i alla fall, och julkänslan jag har haft inom mig har totalt försvunnit. Jag vet inte var jag tappat den, och vet heller inte var jag ska börja leta. Är istället trött och irriterad, och kan inte släppa det.

Idag kom dock julkorten vi beställt och ikväll ska det skrivas adresser och drickas glögg. Lite julmusik till det borde hjälpa julkänslan hitta mig istället om jag nu inte kan hitta den. Fungerar det så, tro? Vill så gärna ha en myskänsla inom mig än vara kort och tvär som jag är nu. Stackars gubbsingen.......

Så, ingen vidare rolig Ami här hemma. Och, inget vidare roligt blogginlägg heller. F'låt!
Bye!

Kommentarer
Postat av: lilla my

hej!stackars dig, ta tid på dig sätt dig ner andas djupt in håll andan, släpp ut luften o alla bekymmer,känn efter det är snart jul och jullov du ska njuta av samvaron med din lilla familj,glöm oron över sådant du inte vet någonting om det är här och nu som gäller och just nu är det familjen hemma, ha det

2010-12-15 @ 18:27:46

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!