Snö.

Alltså..... Jag gillar vinter och snö. Det är så mycket enklare att till exempel åka bil när det är vitt och ljust ute än mörkt. Jag blir så mycket piggare och gladare av en riktig vinter än en mörk blöt sådan. Men, räcker det inte nu???

Idag när jag skulle åka hem från jobbet var jag verkligen tvungen att tänka efter var jag hade ställt bilen. När jag väl kom ihåg det gällde det sedan att hitta den.




För min del behöver det inte snöa mer denna vintern. Jag är nöjd. Snön får gärna vara kvar fram till sportlovet, sedan får det bli vår. Men, det behöver verkligen inte snöa mer. Eller????

Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!