Luciatåg.

Idag var det luciatåg på jobbet. Brukar alltid mysa under sådana stunder då stämningen, sången, ljusen och allt runtomkring är så härligt. Men, idag vet jag inte riktigt varför myskänslan inte infann sig. Hur som var det ändå kul att se ett luciatåg, och jag beundrar min kollega som orkar fixa och dona så att allting klaffar vid sådana här tillfällen. Jag antar att landets alla musiklärare kommer dra en suck av lättnad när jullovet kommer och de lyckats dra luciatåg och julavslutningar iland.  



Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!