Tar en tidig kväll.

Tar en tidig kväll och ska gå och lägga mig nu. Finns en hel del som jag egentligen borde göra; exempelvis tömma diskmaskin, fortsätta märka Elias kläder, dammsuga huset, grovplanera terminen som nu börjar, plocka undan Elias leksaker som ligger här och var, ja en hel del. Men, orkar inte utan får ta det imorgon istället.

För övrigt började gubbsingen och jag ikväll fundera på om det är så att Elias, nu när han börjar förstå att han inte är med oss hela dagar längre, börjar uppskatta eftermiddagarna och kvällarna med oss mer. Elias har nämligen varit på toppenhumör och bara skrattat och busat sedan han kom hem från dagis. När det var läggdags ville han bara att jag skulle lägga honom: han kom med snuttefilten och ville inte alls borsta tänderna utan bara sova.
Lille trötte killen. Och, han somnade inom en minut efter att han lagt sig till rätta i sin säng. Håller tummarna för att det är så här kvällarna kommer att se ut i framtiden.    :)

Annars har det inte hänt något spännande ikväll. Så, god natt och sov gott! Det ska jag göra - om nu Elias tillåter det vill säga....

Bye bye!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!