Tänk så mycket man skulle hinna...

Om en stund ska mina föräldrar åka hem. Just nu kör pappa och gubbsingen sista rycket med staketet, och mamma är ute och leker med Elias. Är så jättetacksam för att de varit här och hjälpt till! Även gubbsingen sa det tidigare idag: "Jag hade aldrig hunnit så här långt på egen hand! Tänk så mycket man skulle hinna på helgerna med din farsa här.". Jag kan bara hålla med.

Ikväll blir det bad för Elias del, och när han har somnat tror jag att det blir till att tvätta inför nästa vecka, planera, förbereda och allt annat som hör till en söndagkväll här på Västervägen. Nu, dock, blir det att gå ut och bara vara med päronen en stund till.

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!