Tampas med myggen.

Det är bara att konstatera: om man sover bort dagen så får man tampas med myggen. Så är det bara.

Har just kommit in efter att ha målat plank, ville hinna med så mycket som möjligt så att vi kan fortsätta med staketbygget när vädret tillåter. Visst hann jag med lite, men till slut gav jag upp då myggen blev allt för jobbiga och alldeles för många. Ska nog även konstatera att det blev lite svårt att se var jag hade målat, och var jag skulle måla, då det blir ordentligt mörkt om kvällarna nu. Lyckades måla mig i pannan också, vilket gubbsingen snällt talade om för mig när jag satte mig i soffan för att pusta ut. Det var bara att resa sig upp och gå och tvätta sig igen. Men nu så, nu ska jag nog vara ren.

Var iväg en sväng och handlade mat också, och passade på hemvägen köra en omväg runt kvarteret för att se hur det blir med vårt staket. Och, jag måste nog ändå säga att jag är jättenöjd. Det kommer att bli jättebra när det blir färdigt. Hela huset blir ombonat på något sätt. Visst blir det bra!?!?

Elias har förresten också hjälpt till att bygga staket idag och petat in skruv lite här och var.







Det var allt för idag. Bye bye and sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!