Sista dagen som mammaledig!

Det slog mig: idag, fredagen den 6 augusti 2010, är sista dagen jag är mammaledig med vår lille kille Elias. Efter helgen börjar ett helt nytt skede i våra liv: Elias skolas in på dagis, jag börjar jobba, och gubbsingen får fullt upp med att få iväg Elias till dagis på morgnarna. (Då Elias är så otroligt otroligt pappig är jag rädd för att det kommer vara en kamp till en början, men vi hoppas innerligt att Elias kommer att vara så nyfiken på sitt dagis så att allt kommer att gå bra.)

Så, idag blir det Elias som får bestämma vad vi ska göra. Säger han "mer!", ja då blir det mer av det vi nu håller på med.  :)

 

Bye bye again!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!