Går inte vidare värst bra.

Klockan är ett mitt i natten och jag sitter uppe och jobbar. Jag hade en vision om att jag på kvällarna skulle jobba först och sedan sova, men kan nu konstatera att det inte går vidare värst bra med det. Busade så med Elias hela kvällen så när han somnade i sin egen säng, ja då somnade jag i min. Vaknade för en stund sedan, vinglade ner till vardagsrummet, och hittade gubbsingen sittandes med sitt arbete. Han blev då klar för kvällen och sover nu sött i vår säng. Orättvist.   ;)

Nu ska jag försöka ta tag i resten av listan som jag satte upp imorse. Har inte blivit så mycket gjort på den, så det är bara att försöka beta av några punkter innan jag slocknar. Har dock fixat andra småsaker; Elias kläder är i tvättmaskinen så att de kan tumlas tidigt imorgon och han får rent på sig till dagis, har plockat undan vår tvätt och hängt upp ny, och småplockat med annat.

Nepp. Nu Rättstavning och lektionsplanering, sedan sova!
Nighty-night!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!