En lite lugnare dag.

Har stigit upp och ska få i mig lite frukost innan jag åker till jobbet. Det är en lite lugnare dag på jobbet idag, tror jag. Har ej så många lektioner (men långa), och faktiskt en del planeringstid, så jag hoppas att jag får någonting bra gjort.

Killarna ligger och sover uppe. Måste vara skönt att inte behöva gå upp klockan sex varje morgon, utan bara stiga upp när man vaknar. Det brukar i och för sig bli vid halv åtta, men ändå, det är mer tid än de flesta får på morgnarna.

Förutom jobba så borde jag verligen ta tag i städnigen här hemma idag. Har alltid tyckt att det är skönt att ha något så när rent omkring sig. Vem tycker inte det!?! Men, nu när jag har börjat jobba hinner jag inte med alla 'vanliga' hushållssysslor som till exempel städning, dammsugning, posten etc. Hur ska man hinna med allt? Hur gör folk? Jag kan förstå dem som väljer hushållsnära tjänster. Men, det är en helt annan diskussion som inte ska tas nu. Fast jag borde verkligen får städat här hemma..... hmmm......

Nu äta, sedan jobbet. Ha de'!
Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!