Eleverna börjar idag!

Eleverna börjar idag! Om några timmar ska jag stå på skolgården tillsammans med mina kollegor och hälsa alla elever välkomna till ett nytt läsår. Ska bli jättespännande! Ska bli riktigt spännande att träffa min nya klass, de små som jag ska följa nu ett antal år. hihihiii....

Men, innan jag ska stå där är det en del som ska fixas på jobbet nu på morgon; papper ska kopieras upp, blommor ska in i klassrummet, bänkar etc ska torkas, en liten hälsning ska skrivas på whiteboarden etc. Måste åka om jag ska hinna med - så, off I go!

Have a nice day!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!