Datorn vill inte!

Igår försökte jag starta upp min dator så att jag kunde kika på mailen och även skriva lite. Inte gick det, inte. Efter 40min gav jag upp då jag fick starta datorn, vänta i fem min medan den bootade om, stänga av datorn då den sedan hängde sig, och börja om proceduren igen. I 40min höll jag på. Sedan tröttnade jag.

Nu har gubbsingen fixat lite på datorn och just nu kör jag i felsäkert läge (och har inte koll på vad det innebär). Men, anledningen till att det inte kom några inlägg igår, och anledningen till att det kanske kommer ganska få idag, är att min dator vill inte. Den protesterar.

Annars mår vi bra här hemma hos oss. Elias och gubbsingen träffade kusinerna igår, och jag fick lite sovmorgon idag. Killarna har varit ute och fixat i trädgården nu på morgonen, och i eftermiddag ska vi fortsätta med staketet. Eller, blir det Furuvik tro... Vi får se.

Ha det bra idag!
Bye bye!




Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!