Dags att knyta sig.

När mina föräldrar var här lovade jag dem att jag skulle skärpa till mig när det gäller tomtandet. Så, det ska jag göra nu och det är dags att knyta sig.

Måste dock först berätta att vår lille Elias somnade när han åkte CSF'n med sin pappa ikväll. Elias visade tydligt, genom att sätta händerna för öronen, att han ville åka traktor tidigare idag. Händer för öronen = hörselkåpor. Så, Elias och gubbsingen tog på sig kläder och gick ut. I sin varma sköna jacka, med mössa och hörselkåpor på, gungandes i pappas famn när han körde traktor, somnade lille killen totalt. Han somnade så pass djupt så att benen slappnade av och gummistövlarna åkte av. Lille söte kille!!! Gubbsingen kunde inte låta bli att skratta när han upptäckte det. Önskar att jag hade sett det jag med.

Men, nu sova. Sleep tight!
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!