Bara sovit idag.

Klockan är snart fyra och det känns som att jag bara har sovit idag. Konstaterar att veckans arbetande och gårdagens tur till Stockholm tog ordentligt på krafterna. Gick och lade mig samtidigt som Elias nu efter lunch, och vaknade nästan en timma senare än vad han gjorde. Men, det var jättejätteskönt att sova. Så jätteskönt.  

Nu har killarna varit ute och sågat plank, så jag ska ansluta så att jag kan måla. Vädret är jätteperfekt för pyssel ute så det är lite synd att jag sovit bort stora delar av dagen. Men, så blir det ibland.

Bye!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!